SAMSUNG : GALAXY SIIII را هم به بازار ارائه کرد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 23 / 12 / 1391
بازدید : 665
نویسنده : ارشیا

 

 

 

 

 

 

 

سامسونگ به تکرار تماشایی آن کهکشان S III $ 99.99 در بحث موفقیت بیایید با S4 کهکشان، S4 به اجبار از بازاریابی است. این نیاز به سنگ. در حالی که سامسونگ می تواند یک فاصله معینی را با گچ کاری جهان با استفاده از پوسترهای آبی، S4 کهکشان، نیاز به ارائه برخی از ویژگی های قاتل که متقاعد موجود III گلکسی S و iPhone 5 صاحبان، به خصوص، به پیدا کردن دلیل برای تغییر است.

من از خواسته ها بسیار رایج sensical مسائل است؛ اگر S4 کهکشان هیچ شگفتی بزرگ، من آمادگی خود را برای شگفت زده می شود. یک چیزی که شما نمی خواهید دید زیر چشم نرم افزار ردیابی بسیار شایعه است، چرا که آن را به من مانند حیله احمقانه احساس. سامسونگ بارگذاری این انواع از طرح های کنترل جایگزین به خط کهکشان S در حالی که برای چیزهایی مانند شیب به اسکرول، و اکثر مردم من می دانم که استفاده از آنها را ندارد.

در عوض، برای من این همه در مورد به ثمر رساند در مورد اصول و تحکیم نقاط قوت سامسونگ.شرکت می کند، به طوری که صفحه نمایش بزرگ گوشی جدید باید از یک صفحه نمایش بزرگ را داشته باشد. این شرکت دارای طیف گسترده ای از تلویزیون، دوربین های دیجیتال و سایر محصولات CE، تا تلفن جدید باید تعامل با کسانی که زحمت. و، البته، آن را باید آندروید به سرعت با عمر باتری طولانی اجرا شود.

نگاهی به در فهرست من از ویژگی های مورد نظر S4 کهکشان و اضافه خود را در نظرات در پایان این داستان. سپس در در تاریخ پنجشنبه، 14 مارس ساعت 7 شرقی می آیند برای دیدن اگر کهکشان رویاهای خود را به حقیقت می پیوندند.

برای اطلاعات بیشتر در S4 کهکشان، راهنمای ما را به جهان کهکشان در حال حاضر، نتایج حاصل از یک مطالعه جدید بر روی بهترین راه حل برای شبکه های LTE کهکشان یا کهکشان شایعات S4 S4 از چین است.

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظرتان درمورد وبلاگ چیست


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین عطر اصل را از ما بخواهید و آدرس atrasl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 5495
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com